Tuesday, November 29, 2011

You Tube Tuesday - Bath Time



Josh from "Its Tiger Time" invented You Tube Tuesday so we could each share one video a week which we found to be fun, inspiring or otherwise noteworthy.  If you choose to participate, don't forget to leave your links in my comments section (so I can come visit you) and on Josh's page (so you can be part of the contest). I hope you enjoy this week's selection!  Pokey's bathtime isn't quite THIS fun... perhaps I should get her a mister!  LOL.  Turtles these days - so spoiled.
 
 
 

17 comments:

  1. Hello.
    lol...now that's what you call bathing in style!
    Nice pick.
    Thanks for sharing.

    A Trembling Flower And You

    ReplyDelete
  2. This is cute...especially when Nemo lifts his butt...:-)

    ReplyDelete
  3. Oh, so precious! I got a real kick out of this one. :)
    Blessings!

    ReplyDelete
  4. What a character he is....Enjoyed this, fun fun fun....http://jovanecatharticmusings.blogspot.com/2011/11/you-tube-tuesday_28.html

    ReplyDelete
  5. I can't get over the butt raising, too cute.

    ReplyDelete
  6. Too Cute!! and the song brings back childhood memories of being glued to the TV watching Sesame Street

    ReplyDelete
  7. That was so damn cute...I wanna turtle !!!!!!!! As always...XOXOXOXO

    http://bongoisme.blogspot.com/2011/11/4-non-blondes-whats-up.html#axzz1f1mzEcjk

    ReplyDelete
  8. OMG! Pokey definitely needs a mister!

    ReplyDelete
  9. LMAO! I love the 'bun' show LOL :)

    ReplyDelete
  10. LOL..just loveeee the butt in the air!!

    Mine: http://nelietatravellingadventures.blogspot.com/2011/11/youtube-tuesday_28.html

    ReplyDelete
  11. Hehe. Glad you all liked it so much! Headstand!! :)

    ReplyDelete
  12. That was fantastic!! Gosh that turtle gets a misted backside? I'll make sure Pablo doesn't watch this ;)

    ReplyDelete
  13. who'd of thought .. i do that every summer :) no such relaxation at http://www.tbaoo.com/2011/11/29/faith-no-more-in-youtube-tuesday/

    ReplyDelete
  14. I knew I heard Ernie when the vid started LOL... ooo...not all turtles do that. I never saw ours do a headstand.I loved his butt ahahaha..

    ReplyDelete
  15. Hello. Happy New Year!
    Just stopping by to say Congratulations on being the YouTube Tuesday Award Winner!

    ReplyDelete
  16. Awwwww, awards for me?! So sweet. :) This turtle is such a cutie.

    ReplyDelete